Przed rokiem szkolnym w Częstochowie narada dyrektorów, wyróżnienia i powitania

2 min czytania
Przed rokiem szkolnym w Częstochowie narada dyrektorów, wyróżnienia i powitania


Niedługo przed dzwonkiem nauczyciele i dyrektorzy z całego miasta spotkali się w sali obrad Urzędu Miasta — było o zadaniach na nowy rok, podziękowania i nowe twarze w kierownictwach szkół. Zobacz, co ustalono i komu wręczono wyróżnienia.

  • Zobacz, jak w Częstochowie przebiega narada dyrektorów szkół
  • Poznaj wyróżnionych i nowych dyrektorów zaczynających 1 września

Zobacz, jak w Częstochowie przebiega narada dyrektorów szkół

Tradycyjna narada przed rozpoczęciem roku szkolnego odbyła się w Sali Sesyjnej Urzędu Miasta. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele miejskich władz i środowiska oświatowego, a rozmowy dotyczyły zadań realizowanych przez placówki oświatowe oraz współpracy samorządu z lokalnymi szkołami.

W imieniu władz miasta naradę prowadził zastępca prezydenta Łukasz Pabiś. Obok niego obecny był także Naczelnik Wydziału Edukacji, Rafał Piotrowski. W dyskusji uczestniczyli również reprezentanci związków zawodowych zrzeszających pracowników oświaty. Spotkanie odbyło się pod auspicjami Urzędu Miasta i miało charakter organizacyjno-informacyjny, przygotowujący placówki do nowego roku szkolnego.

Poznaj wyróżnionych i nowych dyrektorów zaczynających 1 września

Podczas zebrania wręczono jubileuszowe nagrody oraz podziękowania osobom, które przez lata działały na rzecz edukacji w mieście. Wyróżnienia miały charakter uznaniowy i były formą podziękowania za wieloletnie zaangażowanie w rozwój miejskich placówek oświatowych.

Spotkanie posłużyło także do oficjalnego powitania nowych dyrektorów, którzy obejmą swoje stanowiska od 1 września br. To moment ważny zarówno dla samych placówek, jak i dla rodziców oraz uczniów, bo zmiana na stanowisku kierowniczym oznacza nowe priorytety i często odświeżone plany działania szkoły.

(Zdjęcie ilustracyjne: budynek Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej)

Na podstawie: UM Częstochowa

Autor: krystian