Ograniczenia w obsłudze interesantów w Referacie Komunikacji 1-2 sierpnia z powodu remontu
W dniach 1 i 2 sierpnia mieszkańcy powinni zwrócić szczególną uwagę na ograniczenia w funkcjonowaniu Referatu Komunikacji w Urzędzie Miasta. Związane jest to z planowanym remontem, który wpłynie na możliwość załatwienia spraw związanych z rejestracją pojazdów oraz odbiorem dokumentów.

Remont, który wpłynie na obsługę interesantów

W związku z koniecznością przeprowadzenia remontu regałów w Referacie Komunikacji, w dniach 1 i 2 sierpnia nastąpią istotne ograniczenia dotyczące obsługi interesantów. Prace związane z demontażem mebli wymuszą zabezpieczenie akt zawierających dane osobowe, co skutkuje brakiem dostępu do sali obsługi. W tych dniach nie będzie możliwe załatwienie spraw związanych z rejestracją pojazdów oraz odbiorem dokumentów, co zaleca się uwzględnić przy planowaniu wizyt.

Zakres spraw, które nie będą obsługiwane

W czasie remontu mieszkańcy nie będą mogli złożyć wniosków o rejestrację pojazdu, zgłosić zbycia pojazdu ani wprowadzić zmian w dokumentacji pojazdów. Dodatkowo, nie będzie możliwe odbieranie stałych dowodów rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych, a także prawa jazdy. Warto zwrócić uwagę, że w tych dniach wyłączony zostanie również elektroniczny system kolejkowy, co oznacza, że interesanci będą musieli skorzystać z tradycyjnej kolejki.

Ułatwienia dla mieszkańców mimo utrudnień

Mimo ograniczeń, pracownicy Referatu Komunikacji będą dostępni dla mieszkańców w ograniczonym zakresie. Obsługa odbywać się będzie w pokojach 221 i 222, gdzie przewidziano stanowiska do spraw związanych z rejestracją pojazdów oraz prawami jazdy. Mimo że dostęp do pełnej obsługi będzie ograniczony, władze miejskie proszą o cierpliwość i zrozumienie w tym trudnym okresie. W celu uniknięcia dodatkowych utrudnień, zachęca się do planowania wizyt w innym terminie.

Za wszelkie niedogodności z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość w związku z prowadzonymi pracami remontowymi.


Na podstawie: Urząd Miasta Częstochowa