Gazownia w Częstochowie nie przyjmuje bezpośrednio interesantów. Klienci mogą składać dokumenty w specjalnych skrzynkach podawczych lub kontaktować się ze spółką telefonicznie i mailowo.
Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta i wstęp do budynków Gazowni i placówek gazowniczych.
Miejsca Obsługi Klienta podlegające Oddziałowi Zakładowi Gazowniczemu w Zabrzu, a więc m.in. Gazownia w Częstochowie nie przyjmują więc bezpośrednio interesantów. Klienci mogą składać dokumenty w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem.
Spółka zachęca również klientów do kontaktu telefonicznego (tel. 32 398 50 00) lub poprzez stronę internetową (www.psgaz.pl).
PSG zapewniła ciągłość dyżurów we wszystkich kluczowych jednostkach, m.in. w Centralnej Dyspozycji Gazu i Pogotowiu Gazowym. Specjalnie powołany zespół na bieżąco monitoruje i wdraża kolejne procedury, by w związku z epidemią koronawirusa dostawy gazu do ponad 7 milionów odbiorców w całym kraju nie były zagrożone i odbywały się w sposób ciągły i bezpieczny.
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu dziękuje za wyrozumiałość i przeprasza za utrudnienia.
Więcej: https://www.psgaz.pl/
Na podstawie informacji przesłanej przez Dział Organizacyjno-Prawny Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu