Trwa coroczne badanie opinii interesantów na temat jakości pracy Urzędu Miasta Częstochowy. Zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety przy okazji załatwiania urzędowych spraw.  

Ankiety są dostępne w punktach informacji ogólnej oraz na stanowiskach przyjęć poszczególnych wydziałów w Biurze Obsługi Interesanta – zarówno w budynku przy ul. Śląskiej, przy ul. Waszyngtona, jak i przy ul. Focha.  

Ankieta jest krótka. Pytamy w niej o ogólną ocenę poziomu świadczonych przez Urząd Miasta usług publicznych, a także o poziom zadowolenia z kilku kwestii związanych z obsługą w UM (udzielanie informacji, wyczerpujących odpowiedzi, terminowość, gotowość do udzielania pomocy, równe traktowanie interesantów, poświęcanie uwagi indywidualnemu interesantowi). Poziom usług oraz kompetencje pracowników można oceniać w sześciostopniowej skali. 

Kolejne pytania dotyczą tego, skąd interesanci pozyskują informacje o tym gdzie i jak załatwić sprawy w Urzędzie oraz  co UM mógłby jeszcze zmienić i usprawnić w obsłudze interesantów.

Ankieta jest oczywiście anonimowa, respondenci zaznaczają tylko czy wypełniała je kobieta czy robił to mężczyzna.

Po wypełnieniu ankietę można wrzucić do przygotowanej urny.

Urząd chce zebrać ok. 500 ankiet, formularze będą więc dostępne w Biurze Obsługi Interesanta tylko przez jakiś czas.

Oczywiście oceny, uwagi i wnioski dotyczące pracy UM można kierować przez cały rok m.in. poprzez listy i e-maile, a oceniać – wrzucając numerki systemu kolejkowego do zielonego lub czerwonego pojemnika oznaczonych napisami: jestem lub nie jestem zadowolony/a z obsługi w UM (wiszą w Biurze Obsługi Interesanta).