Folie perforowane – zastosowanie w reklamie

Dziurkowana folia perforowana stanowi świetny materiał do oklejania różnego rodzaju elementów. Dzięki wysokiej jakości wykonania oraz małym otworom, które rozmieszczone są równomiernie, można uzyskać świetną przepuszczalność światła, o połowę redukując jego dostęp. Doskonale nadaje się do przyklejania na wszelkiego typu szklane powierzchnie.

Wyjątkowe właściwości sprawiają, że folie perforowane nie ograniczają widoczności od wewnątrz, a nadruk na niej, widoczny jest jedynie po jego zewnętrznej stronie. Tego typu folia na szyby, stanowi doskonałe rozwiązanie reklamowe. Chcąc uzyskać świetny efekt unikając nienaturalnych naprężeń, kiedy folia naklejana jest na spore powierzchnie, proces ten będzie wymagał dużej dokładności i skrupulatności.

Aplikacja folii perforowanej – krok po korku

  1. Najpierw, szklana powierzchnia musi być bardzo dokładnie oczyszczona z kurzu i wszelkiego tłuszczu. Najlepiej za pomocą skutecznych środków chemicznych.
  2. Kolejno można przystąpić do zdjęcia z folii, specjalnego podkładowego materiału.
  3. Folia powinna być następnie układana tak, jak widnieje to w projekcie. Należy ją bardzo precyzyjnie rozprowadzić na powierzchni transparentnej, starając się by nie pozostawić żadnych ostrych krawędzi.
  4. Ostatnim etapem jest docinanie i usuwanie ewentualnych nadmiarów folii, które mogą znajdować się przy uszczelce.

Wiele możliwości…

Folia perforowana jest to materiał, który świetnie nadaje się chociażby do wyklejania szyb. Jako, że przejawia dobrą przezroczystość, znajduje tak szerokie zastosowanie, chociażby w różnego typu pojazdach oraz obiektach, jako forma reklamy, informacji i wielu innych.

Jest idealna, jeżeli chodzi o aplikację na zewnętrznych szybach wystawowych. Śmiało można ją naklejać np. na oknach biur, lokali gastronomicznych, czy też salonów sprzedaży. Dzięki temu, że wyróżnia ją wyjątkowa łatwość montażu, możliwe jest niezwykle proste wyklejanie nawet na ogromnych okiennych przestrzeniach. Folia reklamowa na szyby stosowana może być na oknach, ale także na szklanych drzwiach oraz wykonanych ze szkła fasadach budynków. Co istotne, każdorazowo gwarantuje dyskrecję wszystkim, którzy znajdują się w danym pomieszczeniu. Jest to też jednocześnie spory komfort i wygoda wglądu na to, co dzieje się na zewnątrz.

Podobnie wygląda to, jeżeli chodzi o jej wykorzystanie na szybach samochodów firmowych i pojazdów komunikacji miejskiej. Jest to ostatnimi czasy bardzo często spotykany trend. Perforowana folia do druku pozwala pasażerom takiego pojazdu swobodnie obserwować wszystko od środka. To co będzie widoczne z zewnątrz, to jedynie reklama naklejona na szybę, bądź też inny element graficzny, na który się zdecydujemy.

Co ważne, materiał ten sprawdzi się na pojazdach firmowych i obiektach oraz instytucjach, praktycznie bez względu na to, z jaką mamy do czynienia branżą oraz sektorem działalności. Grafika jaka może być na niej nadrukowana jest kompletnie dowolna. Ponadto, folia perforowana jest niesamowicie odporna na wszelkie działania zewnętrznych czynników co sprawia, że pozwala nawet na kilka lat użytkowania.

Zastosowanie folii perforowanej

  • Różnego rodzaju witryny sklepowe,
  • wszelkie pojazdy komunikacji miejskiej – tramwaje, autobusy i wszystkie samochody,
  • reprezentacyjne salony sprzedaży np. samochodowe, ubezpieczeniowe, turystyczne itp.,
  • transparentne przestrzenie okienne w biurowcach i wszystkich innych obiektach,
  • drzwi wykonane ze szkła.