Nowoczesne rozwiązania technologiczne przynoszą nam wiele korzyści – zarówno w codziennym życiu, jak również w prowadzeniu biznesu. Jednym z takich rozwiązań jest z całą pewnością centrala VOIP, dzięki której znacznie poprawisz jakość komunikacji w firmie, a przy okazji zwiększysz możliwości związane z obsługą klientów. Czym jest centrala telefoniczna tego rodzaju i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie? Sprawdźmy!

Centrala VOIP – szansa na sprawniejszą komunikację

Fizyczna albo wirtualna centrala telefoniczna VOIP dla przedsiębiorstwa to rozwiązanie, dzięki któremu możliwe jest wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem łącza internetowego, a także korzystanie z wielu dodatkowych funkcji, które pozwolą Ci na rozwój swojego biznesu. Obecnie największą popularnością cieszy się wirtualna centrala VOIP, dostępna np. tutaj: http://www.spikon.pl/centrala-voip/, która umieszczona zostaje w chmurze, a co za tym idzie – nie musisz płacić za sprzęty montowane w Twojej firmie czy ich konfigurowanie. To, jak wiele korzyści przyniesie Ci tego typu rozwiązanie, sprawdzisz poniżej.

Centrala VOIP w firmie – 6 najważniejszych korzyści

  • Dużo niższe koszty połączeń

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że prowadząc firmę, musisz wykonywać niekiedy bardzo wiele połączeń. Jest to szczególnie kosztowne, gdy zatrudniasz wielu pracowników i również oni kontaktują się z klientami – wtedy korzystając np. z rozwiązań telefonii stacjonarnej czy komórkowej, możesz zapłacić naprawdę spory rachunek. Wirtualna centrala telefoniczna pozwala Ci znacząco zoptymalizować koszty przeprowadzanych połączeń, ponieważ koszty pojedynczych połączeń, wykonywanych za pośrednictwem łącza internetowego, są dużo tańsze – niezależnie od tego czy więcej dzwonisz wewnątrz przedsiębiorstwa czy na zewnątrz – nawet za granicę. Centrala VOIP pozwoli Ci na bezproblemową i tanią komunikację, co okaże się dla Ciebie korzystne niezależnie od tego czy prowadzisz małą, czy też dużą firmę.

  • Możliwość korzystania z wielu funkcji

Każdy przedsiębiorca chce mieć jak najwięcej możliwości rozwoju swojego biznesu i zwiększania zadowolenia klientów. Wirtualna centrala telefoniczna pozwoli Ci zyskać możliwość korzystania z wielu funkcji, które pomogą Ci w codziennych działaniach. Mówimy tutaj między innymi o:

  • możliwości ustawienia automatycznej sekretarki,
  • łatwym przekierowywaniu czy kolejkowaniu połączeń,
  • możliwości skorzystania z systemu call center,
  • nagrywaniu rozmów i możliwości ich późniejszego odsłuchania,
  • generowaniu raportów i statystyk.

Oczywiście możliwości jest więcej, a Ty będziesz mieć możliwość skorzystania z tych, które są Ci najbardziej potrzebne do osiągnięcia celów biznesowych.

  • Lepsza obsługa klienta

Korzystając z rozmaitych możliwości, jakie daje Ci centrala PBX/IP zyskasz możliwość lepszego obsługiwania klientów i tym samym spełniania ich oczekiwań. A to najlepszy sposób na to, by rozwijać własny biznes i mieć możliwość… zdobywania nowych klientów.

  • Lepsza komunikacja między pracownikami

Posiadając możliwość bezproblemowego dzwonienia za pośrednictwem Internetu, poprawiasz komunikację w firmie – pracownicy mogą dzwonić kiedy chcą i do kogo chcą. A to sprzyja wymianie informacji i pozwala działać dużo efektywniej.

  • Łatwa konfiguracja i zewnętrzne wsparcie

I to bardzo duża zaleta, która pozwoli Ci skorzystać z centrali telefonicznej bardzo szybko – jeżeli korzystasz z centrali w chmurze, nie musisz kupować czy instalować jakichkolwiek urządzeń i w ten sposób oszczędzasz. Sama konfiguracja jest bardzo prosta, podobnie jak instalacja – operator zapewni Ci w tej kwestii kompleksowe działania.

  • Możliwość wyboru

To Ty wybierasz z jakich rozwiązań chcesz skorzystać i co będzie Ci niezbędne do rozwoju biznesu – dzięki temu otrzymujesz rozwiązania indywidualnie dostosowane do Twoich potrzeb.

6 korzyści, jakie da Twojej firmie Centrala VOIP

Centrala VOIP – czy warto?

Jeżeli chcesz zadbać o odpowiednią jakość komunikacji w swojej firmie, pragniesz lepiej obsługiwać swoich klientów, a przy okazji poszukujesz najtańszego rozwiązania – centrala VOIP jest tym, co powinno zdecydowanie spełnić Twoje oczekiwania.