Rollupy to bardzo popularne i skuteczne materiały promocyjne. Mimo istnienia bardziej nowoczesnych form reklamy, stacjonarne nośniki nie wychodzą z mody. Jeśli szukasz mobilnego rozwiązania o dużej powierzchni promocji, to takie rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie. Zastanawiasz się, czym jest oraz w jakich sytuacjach sprawdzi się stojak reklamowy rollup? Jak wykorzystać go na eventach? Wyjaśniamy.
To od skuteczności reklamy w dużej mierze zależy zysk osiągany przez firmę. Efektywność działań promocyjnych mierzy się liczbą nowych klientów i zamówień. Jednocześnie nikt nie lubi przepłacać. Jednak nie musisz tego robić. Wystarczy, że sięgniesz po stojak prezentacyjny roll up, który nie tylko jest niedrogi, ale również skutecznie przyciąga potencjalnych klientów – i to w wielu sytuacjach.
Rollupy – co to jest?
Zastanawiasz się, jaki materiał promocyjny wybrać na wydarzenia branżowe? Rozważ stojak prezentacyjny rollup. To lekka konstrukcja z mechanizmem zwijającym, tzw. kasetą oraz materiałem, który służy do prezentacji reklamy Twojej firmy.
Najlepiej, jeśli Twoje nośniki promocyjne, np. baner reklamowy, rollup czy wizytówki, powstaną w jednej drukarni. Współpraca ze specjalistami w tworzeniu stojaków reklamowych rollup i innych rozwiązań, zwiększa szansę na uzyskanie zadowalających efektów. Wartą zainteresowania jest szeroka oferta rollupów z drukarni OpenPrint. Daje Ci to gwarancję, że wykonana grafika spełni oczekiwania i sprawdzi się na rozmaitych eventach. Jeśli interesuje Cię temat rollupów, przeczytaj także ten wpis: https://zambrow.org/artykul/jakie-gadzety-reklamowe/942392.
Stojak reklamowy rollup
Jakie są parametry rollupu?
Rollup można zamówić w różnych rozmiarach. Dzięki temu łatwo znajdziesz odpowiednią wielkość powierzchni reklamowej. Dostępne standardowe wymiary roll up to: 100 x 200, 120 x 200 oraz 85 x 200 cm.
Wydruk wykonywany jest na materiale blackout 330 g – wytrzymałym i odpornym na warunki atmosferyczne. Może być zadrukowany po obu stronach. Drukarnia realizuje wydruki w kolorystyce CMYK, a rozdzielczość projektu powinna wynosić minimum 150 dpi. Tylko w taki sposób grafika na banerze będzie wyraźna i czytelna.
Stojak prezentacyjny roll up – gdzie się sprawdzi?
Gdzie konkretnie ustawić rollup, aby osiągnąć najlepsze efekty marketingowe i wizerunkowe? Oto kilka podpowiedzi.
- Stabilne rollupy najlepsze na imprezy plenerowe
Z uwagi na to, że rollup powstaje z mocnego materiału typu blackout, stojak prezentacyjny może być wykorzystywany na zewnątrz. Sprawdź jego możliwości podczas imprez plenerowych – w tym festynów czy koncertów. Ustaw rollupy za Twoim stanowiskiem i stwórz z nich wyjątkowe tło do zdjęć. Z uwagi na to, że na zewnątrz może wiać wiatr, dobrym rozwiązaniem jest sięgnięcie po wzmocnioną wersję – tzw. rollup exclusive. Jego waga to ponad 5 kilogramów, dzięki czemu jest bardzo stabilny.
Rollup exclusive
- Lekka konstrukcja idealna wydarzenia biznesowe
Jeśli potrzebujesz dekoracji stoiska w zamkniętym pomieszczeniu, wypróbuj rollup w wersji standard. Ma lżejszy, a przez to bardziej mobilny stojak. Materiał do wykonania nadruków jest ten sam, więc baner zamknięty w kasecie rollupu nie zniszczy się szybko. Wykorzystaj to rozwiązanie do promocji swojej firmy podczas targów biznesowych, szkoleń, wystaw czy imprez zamkniętych.
- Tania dekoracja lokalu lub biura
Nośnik reklamowy będzie pasować również do Twojego miejsca pracy – postaw go w witrynie, rogu sali lub oddziel nim stanowiska. W prosty sposób zareklamujesz działalność, a klienci zapoznają się z np. z aktualną ofertą promocyjną.
Dodatkowo banery są wymienne. Zamów kilka wydruków i regularnie je zmieniaj. Modyfikacja wystroju lokalu zawsze przyciąga uwagę.
Jak widzisz, rollup to uniwersalny materiał promocyjny, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji. Warto więc sięgnąć po ten nośnik reklamy i mieć go w zanadrzu nie tylko na targach branżowych.