Spotkanie informacyjne online odbędzie się 15 kwietnia o godz. 10.00.  Aby wziąć w nim udział, przedsiębiorcy powinni zarejestrować się do 14 kwietnia. Organizatorem jest prowadzony przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie.

Bezpłatne webinarium zatytułowane „Zasady przygotowania wniosku o dotację dla przedsiębiorców w ramach działania 3.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”  kierowane jest do przedsiębiorców z branży turystycznej oraz gastronomicznej planujących aplikować o dotację w ramach ogłoszonego przez Śląskie Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie konkursu  nr RPSL.03.02.00-IP.01-24-028/21.

Przedstawione zostaną zasady ubiegania się o wsparcie, w tym m.in.: koszty kwalifikowane, kryteria wyboru projektów, limity i ograniczenia, procedury wyboru i oceny projektów. Będzie także możliwość zadawania pytań w formie komentarzy.

Zainteresowani udziałem proszeni są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Rejestracja będzie możliwa do 14 kwietnia.

Liczba miejsc jest ograniczona – o udziale decydować będzie więc kolejność zgłoszeń.

Po dokonaniu rejestracji przez formularz zgłoszeniowy zostanie wysłane potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z technicznymi informacjami na temat sposobu połączenia. W webinarium może uczestniczyć maksymalnie 25 osób. Całość potrwa w godz. 10.00 – 11.30.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz numerami tel. 34/360 56 87 i 34/324 50 75.

w załączniku poniżej – formularz zgłoszeniowy



u góry: zdjęcie poglądowe (źródło: https://pixabay.com/pl/users/myriams-fotos-1627417/)