Sądzisz, że masz już wszystko – niezłe biuro doskonale wyposażony, nowoczesny i przestronny sklep, kącik dla klienta, rozwiniętą stronę internetową oraz konta na wszystkich możliwych portalach społecznościowych. Jednak mimo to nie wszystko idzie po twojej myśli? Koniecznie pomyśl o wystawianiu swojego stoiska na targach oraz różnego rodzaju wydarzeniach – statystyki pokazują, że to naprawdę działa.
Jeśli eventy, odwiedź producenta standów
Sama obecność na targach nie wystarczy, aby znaleźć potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą. Nieważne, w jakiej branży się poruszasz, odwiedzenie producenta standów to w zasadzie twój obowiązek, jeśli całe przedsięwzięcie ma się udać. Producent standów będzie w stanie doradzić najlepsze rozwiązania marketingowe, zaprojektować stand oraz wybrać odpowiednie materiały i kolorystykę. Warto pamiętać, że stand reklamowy jest pierwszym kontaktem klienta firma oraz z produktem, musi więc rzucać się w oczy, ale jednocześnie nie być natarczywym; ponadto musi od oczątku dobrze się kojarzyć. Nie może na nim również zabraknąć logo firmy – dobrze widocznego wraz z przesłaniem czy czołowymi produktami lub usługami, którymi się zajmuje.
Producent standów – gdzie go szukać?
Naprawdę dobrych producentów znajdziesz bez trudu w Internecie. Jest to dobra droga poszukiwań również ze względu na możliwość obejrzenia oraz razu galerii ze zrealizowanymi przedsięwzięciami, dającymi dobry pogląd na to, czego można się spodziewać po konkretnym producencie.