Do 1 maja nie ma możliwości kierowania pism do Urzędu Miasta Częstochowy poprzez elektroniczną platformę SEKAP. Nadal można to robić poprzez ePUAP.   

Urząd Miasta Częstochowy informuje, że ze względu na zaplanowane i konieczne prace związane z przepięciem systemu elektronicznego zarządzania dokumentami funkcjonującego w Urzędzie Miasta, od 27 kwietnia (piątek) od godz. 10.00 do dnia 1 maja (wtorek) włącznie, wyłączona jest możliwość  składania drogą elektroniczną pism poprzez regionalną platformę e-usług publicznych – System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej, czyli PeUP SEKAP (www.sekap.pl).

Informujemy, że w tym czasie nadal istnieje możliwość  składania urzędowych pism i wniosków poprzez ogólnopolską platformę służącą do komunikacji obywateli z jednostkami administracji publicznej – ePUAP. Można także kierować korespondencję drogą elektroniczną na główny adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Za ewentualne niedogodności – przepraszamy.