17 kwietnia, w sali sesyjnej Urzędu Miasta odbędzie się bezpłatne szkolenie, którego tematem będą zasady sprzedaży i podawania napojów alkoholowych. Zgłoszenia przyjmowane są do 9 kwietnia.

Program:
•  regulacje prawne związane ze sprzedażą napojów alkoholowych,
•  regulacje dotyczące koncesji: wydanie, cofnięcie, ponowne wydanie koncesji,
•  opłaty za wydanie zezwoleń, oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych,
•  regulacje dotyczące reklamy i promocji napojów alkoholowych,
• tryb, zakres i zasady przeprowadzania kontroli przestrzegania warunków i zasad korzystania   z                zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
•  zasady asertywnej odmowy sprzedaży napojów alkoholowych osobom poniżej 18. roku życia.

Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać (wg załączonego wzoru) do 9 kwietnia 2018 r.  na adres:
Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Aleja Wolności 14, 42-217 Częstochowa,
tel. (34) 37-07-388
lub na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkolenie potrwa dwie godziny, początek - godz. 9.00. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat oraz komplet materiałów szkoleniowych.
Decyduje kolejność zgłoszeń.

Organizatorem spotkania jest Małopolskie Centrum Profilaktyki z Krakowa.