7 marca częstochowska filia Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach zaprasza na spotkanie informacyjne poświęcone pozyskiwaniu środków europejskich w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Wśród tematów m.in. przegląd programów UE oferujących wsparcie przedsiębiorczości.  

Spotkanie przeznaczone jest dla przedsiębiorców subregionu północnego województwa śląskiego i odbędzie się w godz. 9.30 - 14.00 w częstochowskiej filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach przy alei Niepodległości 20/22, w sali 1.02 na parterze.

A oto tematyka spotkania:

  • Jak finansować szkolenia i doradztwo dla firm?
  • Działania częstochowskiego samorządu mające na celu stworzenie wspólnej platformy ułatwiającej kontakt świata biznesu ze światem nauki i edukacji. Promocja szkolnictwa zawodowego w Częstochowie.
  • Usługi, instrumenty oraz formy aktywizacji zawodowej jako narzędzie wspierające pracodawców i bezrobotnych.
  • Sytuacja osób powyżej 50. roku życia – prezentacja wyników badań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.
  • Działania Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie w ramach RPO WSL 2014-2020.
  • Przegląd pozostałych Programów UE oferujących wsparcie przedsiębiorczości.


Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zainteresowane osoby proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest pod linkiem http://rpo.wup-katowice.pl/register/form/38 Formularze będą przyjmowane do 6 marca do godz. 8.00.

Osoby potrzebujące określonych warunków ze względu na niepełnosprawność lub stan zdrowia proszone są o dodatkowy kontakt.

Wszelkie pytania dotyczące tematyki lub organizacji spotkania można kierować do Punktu Kontaktowego EFS pod numerem (32) 757 33 11.

W załączniku szczegółowa agenda spotkania.


 


Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.